Odkryj wszystkie rabaty i oferty w Aldi – wszystko w jednym miejscu! Nie przegap okazji, by skorzystać z najnowszych promocji i wyprzedaży w naszym aktualnym katalogu Aldi, który jest co tydzień aktualizowany. Planuj zakupy efektywnie, oszczędzając czas i pieniądze!
Odkryj wszystkie rabaty i oferty w Aldi – wszystko w jednym miejscu! Nie przegap okazji, by skorzystać z najnowszych promocji i wyprzedaży w naszym aktualnym katalogu Aldi, który jest co tydzień aktualizowany. Planuj zakupy efektywnie, oszczędzając czas i pieniądze!
Cenne publikacje ALDI
Obszerna kolekcja materiałów promocyjnych ALDI, zawierająca kuszące rabaty, obniżki cen i ekskluzywne broszury cenowe, to skarbnica informacji, dzięki której będziesz na bieżąco z najnowszymi ofertami obejmującymi zarówno kategorie spożywcze, jak i niespożywcze. W broszurach ALDI stale znajdziesz znaczne oszczędności na szerokiej gamie niezbędnych artykułów spożywczych, w tym mięs, produktów mlecznych (w tym mleka, sera, twarogu, masła, margaryny, jogurtu i innych), pieczywa oraz mnóstwa świeżych owoców (takich jak banany, mango, jabłka, winogrona) i warzyw (takich jak ogórki, pomidory i sałaty). Ponadto ich broszury niespożywcze prezentują kuszące oferty na różnorodne towary niespożywcze, obejmujące elektronikę, artykuły kuchenne i łazienkowe, akcesoria, środki czystości, odzież, zabawki, artykuły dekoracyjne do domu, artykuły rekreacyjne, artykuły ogrodnicze i wiele innych.
ALDI często wydaje broszury tematyczne związane z wydarzeniami sezonowymi, takimi jak podróże, święta lub uroczystości (w tym Boże Narodzenie, Nowy Rok, Halloween i inne). Jesteśmy przekonani, że publikacje ALDI na Promo24.com służą jako kompleksowe centrum dostępu do wszystkich krytycznych promocji ALDI i szczegółów sprzedaży, umożliwiając w ten sposób osiągnięcie znacznych oszczędności przy zakupie najwyższej jakości artykułów spożywczych i niespożywczych.
Ulotka ALDI na ten tydzień
Promo24.com jest na bieżąco z najnowszymi promocjami, obniżkami cen i wyprzedażami ALDI, zazwyczaj odświeżanymi co tydzień. Obecna ulotka ALDI na ich platformie zapewnia, że jako ceniony klient jesteś dobrze poinformowany o ekskluzywnych ofertach, obniżonych cenach i wyprzedażach w tym tygodniu. W ulotce z tego tygodnia znajdziesz nie tylko zniżki, wyprzedaże i oferty na podstawowe artykuły spożywcze, takie jak mięso, nabiał, mąka i makaron, ale także niezwykłe oferty na egzotyczne owoce i warzywa. Ponadto w konkurencyjnych cenach dostępny jest zróżnicowany asortyment artykułów nieżywnościowych, w tym drobny sprzęt AGD oraz szeroka gama odzieży dla dorosłych, dzieci i młodzieży. Produkty te są nie tylko atrakcyjne cenowo, ale także charakteryzują się najwyższą jakością.
Ulotka ALDI na następny tydzień i następny miesiąc
Promo24.com pilnie śledzi najnowsze oferty ALDI, obniżki cen i wyprzedaże zaplanowane na nadchodzący tydzień i miesiąc, umożliwiając klientom wcześniejsze przygotowanie list zakupów i koszyków.
ALDI promocje, rabaty, wyprzedaże, subskrypcje, newslettery
Aby być na bieżąco z najnowszymi okazjami, zalecamy zapisanie się do newslettera ALDI i włączenie powiadomień. Aby uzyskać szeroki wybór, warto rozważyć subskrypcję biuletynów i aktywację powiadomień o ofertach, rabatach, wyprzedażach, ofertach i promocjach nie tylko od ALDI, ale także od innych sprzedawców detalicznych oferujących artykuły spożywcze i niespożywcze na Promo24.com.
Historia ALDI
Aldi, niemiecka sieć supermarketów dyskontowych o globalnym zasięgu, ma swoje początki w 1946 roku, kiedy to została założona w Essen. Marka Aldi składa się z dwóch odrębnych podmiotów: Aldi Nord i Aldi Süd. Aldi Nord działa w dziewięciu krajach europejskich, gdzie odgrywa znaczącą rolę w sektorze detalicznym. W szczególności Aldi Nord jest częścią belgijskiego krajobrazu handlu detalicznego od 1976 roku, szczycąc się 440 sklepami i pozycją wiodącego dyskontera w kraju.
Historia Aldi rozpoczęła się w 1945 roku, kiedy bracia Karl i Theo Albrecht przejęli kontrolę nad firmą swojej matki w Essen-Schonnebeck. W tym czasie podjęli strategiczną decyzję o oferowaniu ograniczonej gamy zaledwie 250 produktów do celów handlowych.
W kolejnych latach rozwój Aldi był niezwykły. Do 1950 r. sieć powiększyła się o 13 sklepów. W 1955 r. miała już ponad 100 sklepów, a w 1958 r. liczba ta wzrosła do 170 oddziałów. Jednak w 1961 roku nastąpił przełomowy moment, kiedy bracia nie zgodzili się na sprzedaż wyrobów tytoniowych, co doprowadziło do podziału sieci na Aldi Nord i Aldi Süd. Pomimo tego podziału, obie firmy utrzymywały polubowne stosunki i nadal ściśle współpracowały ze swoimi dostawcami.
Początkowo Aldi koncentrował się na ekspansji w Niemczech, a później zapuścił się do różnych innych krajów, w tym do Stanów Zjednoczonych i Australii. Od 2019 r. marka Aldi rozrosła się do około 7600 sklepów na całym świecie.
Interesariusze ALDI
Interesariusze ALDI doceniają zaangażowanie firmy w odpowiedzialność i ciągłą ewolucję, ze szczególnym naciskiem na zrównoważony rozwój łańcucha dostaw i zaangażowanie społeczne. Dialog z interesariuszami odgrywa kluczową rolę w dostarczaniu cennych informacji. Intencją ALDI jest ciągłe poszerzanie i pogłębianie tego dialogu, czego przykładem jest wyznaczenie "Promocji dialogu" jako dedykowanego obszaru w ramach Polityki Odpowiedzialności Przedsiębiorstwa (CR). Organizacja Narodów Zjednoczonych (ONZ) podkreśliła w Agendzie 2030 znaczenie ścisłej współpracy pomiędzy różnymi interesariuszami dla osiągnięcia ambitnych Celów Zrównoważonego Rozwoju. Poprzez różne inicjatywy i partnerstwa ALDI współpracuje ze swoimi partnerami, aby wspólnie sprostać głównym wyzwaniom zrównoważonego rozwoju.
Główni globalni konkurenci ALDI
ALDI ma do czynienia z kilkoma głównymi globalnymi konkurentami w wysoce konkurencyjnej branży handlu detalicznego. Niektórzy z jego godnych uwagi globalnych konkurentów to:
1. Lidl: Lidl to niemiecka sieć supermarketów dyskontowych i jeden z najważniejszych konkurentów ALDI. Lidl, podobnie jak ALDI, jest znany z tego, że koncentruje się na oferowaniu niedrogich produktów.
2. Walmart: Walmart jest dużym międzynarodowym sprzedawcą detalicznym i konkuruje z ALDI na różnych rynkach, zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych, gdzie obie spółki prowadzą sklepy dyskontowe.
3. Costco: Costco to kolejny duży konkurent, szczególnie w Stanach Zjednoczonych. Chociaż działa w oparciu o model członkostwa i ma inny format sklepu, konkuruje z ALDI pod względem oferowania wartości i zakupów hurtowych.
4. Carrefour: Carrefour to wiodąca globalna sieć detaliczna z siedzibą we Francji, działająca w różnych krajach. Konkuruje z ALDI na wielu rynkach europejskich.
5. Tesco: Tesco, brytyjski międzynarodowy sprzedawca detaliczny, jest jedną z największych sieci detalicznych na świecie i konkuruje z ALDI, zwłaszcza w Wielkiej Brytanii.
6. Amazon: Amazon, dzięki przejęciu Whole Foods, stał się znaczącym graczem w sektorze handlu detalicznego artykułami spożywczymi, rzucając wyzwanie ALDI i innym podmiotom w zakresie internetowej i stacjonarnej sprzedaży artykułów spożywczych.
7. Target: Target, duży amerykański sprzedawca detaliczny, konkuruje z ALDI w Stanach Zjednoczonych, oferując zróżnicowaną gamę produktów i usług.
Są to niektórzy z głównych globalnych konkurentów ALDI, a krajobraz konkurencyjny może się różnić w zależności od konkretnych regionów i rynków, na których ALDI prowadzi działalność. Sukces ALDI leży w jego zdolności do oferowania wysokiej jakości produktów po konkurencyjnych cenach, przy jednoczesnym dostosowaniu się do unikalnych wymagań każdego rynku, na który wchodzi.
Supermarket Aldi
Aldi jest zaangażowany w pozyskiwanie wysokiej jakości produktów w przystępnych cenach, przy wsparciu około 7700 pracowników, którzy podzielają tę misję. Zaangażowanie Aldi na rzecz klientów jest widoczne dzięki szerokiej i spójnej gamie produktów, zapewniającej szeroki wybór. Aby zwiększyć efektywność kosztową, kupujący mogą skorzystać z broszury Aldi pełnej ofert specjalnych i promocji. Podstawowe wartości Aldi koncentrują się wokół prostoty, odpowiedzialności i niezawodności. Tymi zasadami Aldi kieruje się na co dzień. Na przykład Aldi jest przykładem prostoty, oferując zrównoważone i odpowiedzialne produkty o niezachwianej jakości. Aldi jest również aktywnie zaangażowany w tworzenie bardziej zrównoważonej przyszłości dla środowiska i społeczeństwa, głęboko wierząc, że dzisiejsze wysiłki utorują drogę do lepszego świata jutro.
Marki ALDI
ALDI oferuje zróżnicowaną gamę marek produktów w dziale spożywczym, oferując różne opcje dla różnych kategorii:
Marki Aldi - produkty niespożywcze
Marki Aldi finds
Jak widać, Aldi oferuje ogromny asortyment Aldi z aż 1450 produktami dostępnymi w stałym asortymencie Aldi. Oprócz produktów już podanych, Aldi ma ponad 50 produktów ekologicznych w asortymencie Aldi. Produkty ekologiczne nie zawierają sztucznych barwników i aromatów, pestycydów i są smaczne i zdrowe.
Znaki jakości ALDI
Oferta produktów ekologicznych ALDI
W każdym supermarkecie ALDI dostępny jest zróżnicowany asortyment produktów ekologicznych, wyróżnionych znakiem ekologicznym ALDI i oznakowaniem ekologicznym UE. Na opakowaniach owoców morza kupujący mogą również znaleźć znak jakości ASC lub MSC, co stanowi gwarancję zaangażowania w zrównoważone wybory. Ponadto ALDI kładzie duży nacisk na odpowiedzialne praktyki rolnicze poprzez inicjatywy takie jak GLOBALG.A.P., która promuje dobre samopoczucie pracowników i minimalizuje wpływ na środowisko poprzez ograniczenie stosowania nawozów i pestycydów.
Dziś dla przyszłości
ALDI od dawna kojarzone jest z wysokiej jakości, niedrogimi produktami, ale zaangażowanie firmy wykracza poza przystępność cenową. ALDI głęboko wierzy, że dzisiejsze działania kształtują lepsze jutro zarówno dla przyrody, jak i społeczeństwa. Logo "Today for Tomorrow" jest symbolem wszystkich zrównoważonych produktów i inicjatyw firmy. Logo to można znaleźć na produktach zgodnych ze zrównoważoną polityką zakupową ALDI, tych z ulepszonymi i zdrowszymi składami, a także na działaniach ukierunkowanych na redukcję jednorazowych tworzyw sztucznych, wprowadzanie ekologicznych opakowań i przekształcanie sklepów, aby były bardziej świadome ekologicznie. Dzięki etykiecie "Today for Tomorrow" ALDI dąży do tego, aby odpowiedzialne zakupy stały się bardziej dostępne. Zaangażowanie ALDI oznacza jakość, przystępną cenę oraz odpowiedzialność społeczną i środowiskową już dziś, torując drogę do lepszego jutra.
Kodeks Przejrzystości ALDI (ATC)
Zobowiązanie ALDI do przejrzystości jest widoczne w ekskluzywnym Kodeksie Przejrzystości ALDI, który można znaleźć na opakowaniach mięsa i produktów zawierających mięso. Kod ten zapewnia pełną informację o pochodzeniu produktu, w tym o danych dostawcy, szczegółach certyfikacji, identyfikacji części zwierzęcej i nie tylko. ALDI jest pionierem w Belgii, zapewniając klientom przejrzystość i identyfikowalność od momentu zakupu.
Produkty wegetariańskie i wegańskie
ALDI ułatwia klientom identyfikację produktów wegetariańskich i wegańskich, umieszczając na opakowaniach uznane w Europie oznaczenie V. Wprowadzony w 2016 r. system etykietowania upraszcza proces rozpoznawania opcji wegetariańskich i wegańskich, oferując dwa warianty: jeden dla produktów wegetariańskich i jeden dla produktów wegańskich.
Zrównoważone zaopatrzenie
ALDI priorytetowo traktuje materiały pozyskiwane w sposób zrównoważony, preferując drewno z odpowiedzialnie zarządzanych lasów, co potwierdza certyfikat FSC®. Ponadto ALDI stawia na ekologiczność, wybierając opakowania kartonowe z certyfikatem FSC® zamiast plastikowych, co dodatkowo potwierdza jego zaangażowanie w zrównoważone praktyki.
Zrównoważony rozwój i odpowiedzialność społeczna ALDI
Pięć filarów polityki zrównoważonego rozwoju ALDI Nord przedstawia się następująco:
1. Docenianie pracowników: ALDI Nord przywiązuje dużą wagę do swoich pracowników, uznając ich kluczową rolę w ciągłym sukcesie przedsiębiorstwa i wzbogacaniu zróżnicowanej kadry pracowniczej. Przedsiębiorstwo jest zaangażowane we wspieranie środowiska pracy opartego na współpracy i szacunku. Zobowiązanie to rozciąga się na zapewnienie zdrowia i bezpieczeństwa pracowników, harmonizację pracy i życia osobistego, zapewnienie kompleksowych szkoleń oraz oferowanie możliwości rozwoju zawodowego i bezpieczeństwa pracy.
2. Odpowiedzialność łańcuchowa: ALDI Nord uznaje swoją odpowiedzialność w ramach łańcucha produkcyjnego i dąży do utrzymania ambitnych standardów poprzez przestrzeganie wytycznych i konwencji organizacji międzynarodowych, takich jak Organizacja Narodów Zjednoczonych (ONZ), Międzynarodowa Organizacja Pracy (MOP) oraz Organizacja Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD). Firma aktywnie dąży do poprawy warunków pracy, wpływu na środowisko i przejrzystości łańcucha produkcyjnego poprzez uznawane na całym świecie standardy.
3. Klimat i środowisko: ALDI Nord aktywnie przyczynia się do ochrony środowiska i klimatu poprzez różne działania. Obejmuje to optymalizację procesów sprzedażowych, logistycznych i administracyjnych, zwiększanie efektywności energetycznej w sklepach i centrach dystrybucyjnych oraz wdrażanie przyjaznych dla środowiska urządzeń chłodniczych. Przedsiębiorstwo jest zaangażowane w redukcję odpadów, wspieranie systemów obiegu zamkniętego oraz promowanie stosowania drewna i papieru certyfikowanych w sposób zrównoważony.
4. Zaangażowanie społeczne: ALDI uznaje swoją rolę nie tylko jako supermarket i pracodawca, ale także jako odpowiedzialny obywatel i sąsiad. Firma bierze na siebie odpowiedzialność społeczną poprzez dostarczanie przystępnej cenowo i zdrowej żywności, promowanie zdrowia w społeczeństwie, ograniczanie marnotrawstwa żywności oraz angażowanie się w projekty rozwoju społecznego i ekologicznego, w szczególności w krajach, w których produkowane są jej produkty.
5. Dialog: ALDI Nord prowadzi otwarty i przejrzysty dialog z interesariuszami, w tym z klientami, pracownikami, dostawcami i różnymi organizacjami zewnętrznymi. Poprzez ten dialog i udział w inicjatywach wielostronnych ALDI regularnie ocenia i dostosowuje swoje działania do odpowiedzialnych praktyk.
Oprócz tych filarów ALDI pracuje nad tym, aby do 2025 r. wszystkie opakowania marki własnej ALDI w 100% nadawały się do recyklingu, kompostowania lub ponownego wykorzystania. Od 1 stycznia 2020 r. firma przeszła na korzystanie w 100% z zielonej energii.